Social Icons

sreda, 29. maj 2013

Je naša osebnost odvisna tudi od nebesnega znamenja?

Včeraj sem na neki spletni strani zasledil prispevek, kjer je naštetih 12 dejstev o vodnarjih. Ker sem po horoskopu tudi sam vodnar, sem ga z zanimanjem prebral. Prebral pa sem ga zato, ker sam v te reči ne verjamem. Ne verjamem, da ima mesec, v katerem si rojen vpliv na tvojo osebnost. 

Človeška osebnost se pač razvija skozi vzgojo in je odvisna od okolja, v katerem oseba odrašča in živi. Seveda so tu še drugi dejavniki (genetska pogojenost, vzorniki, itd.), a med temi ne vidim astrologije. In ravno zaradi tega mi je bilo še toliko bolj zanimivo videti, s kolikimi trditvami se lahko poistovetim. Priznati moram, da je večina trditev dokaj pravilno opiše mojo osebnost. A prepričan sem, da če bi šel brat dejstva o drugih nebesnih znamenjih, bi bil podoben primer. V vsakem opisu lahko najdeš nekaj, če si to želiš videti. Enako je pri horoskopih. A mislite, da dejansko nekdo vsak dan gleda v zvezde in potem zapisuje svoje ugotovitve? :D

Astrologíja  je psevdoznanost, ki preučuje simbolične vplive in odnose med gibanjem in položaji nebesnih teles ter življenjem na Zemlji. Astrologija poskuša pojasnjevati človeške lastnosti in njegovo usodo.

Spodaj je napisanih teh 12 dejstev, ki sem jih tudi pokementrial. 


1. Hitro nezaupanje
Ni potrebno veliko, da izgubiš vodnarjevo zaupanje in spoštovanje. Če jih užališ, izdaš ali izkoristiš, bodo hitro spremenili svoj pogled na to osebo.

To drži. Res pa je, da ne kuham zamer. S takšno osebo se preprosto ne ukvarjam več.

2.  Neodvisnost

Vodnarji lahko poskrbijo sami zase. Ne marajo slediti množici, raje utirajo svojo pot.

Tudi tukaj so zadeli. Ne maram biti ovca, ki počene nekaj samo zato, ker to počnejo drugi. 

3. Noro zaljubljeni

Ko so vodnarji zaljubljeni, tega ne morejo skriti. Prijatelji in sorodniki bodo takoj vedeli, da se je vodnar zaljubil. Ne bodite presenečeni, če bodo vodnarji neprestano govorili o svoji ljubljeni osebi.

Vsakemu se vidi, da je na novo zaljubljen. To je jasno. Najbrž tako ali tako vsak veliko govori o osebi, do katere goji prijetna čustva. Sploh na samem začetku. Tako, da tega niti ne vidim, da bi lahko bilo kaj posebnega za točno to nebesno znamenje ali za določen tip osebnosti. Vsaj mislim, da je pri večini tako, kadar so v sedmih nebesih.

4. Izrazit razum

Vodnarji so znani po tem, da vidijo določene stvari na drugačen način od drugih. Zanimajo jih odgovori na vprašanja, o katerih drugi sploh ne razmišljajo. Imajo izjemno sposobnost analize. Razmišljajo 'out-of-the-box'.

Pravijo, da preveč filozofiram. Pač razmišljam na širši način. Nisem ozkogleden. Veliko analiziram, primerjam. Tudi naslov mojega diplomskega dela se je začel z besedo 'primerjava'. Prav tako se je moj prvi strokovni prispevek s področja varnosti začel z besedo 'analiza'. Ja, nekaj bo na tem. :)

5. Vsevedi

Ni nenavadno, da vodnarji mislijo, da so vsevedi in se tako tudi obnašajo. To je v njihovi naravi. Naj vas to ne odrine, ko boste v njihovi družbi in bodo mislili, da vedo vse.

Poznam nekaj ljudi, ki imajo res takšen 'know-it-all attitude'. Ja, tudi sam sem včasih takšen, a ne vedno. Logično, da se zavedam, da so ljudje, ki vedo veliko več od mene. Hkrati pa vem, da je tudi veliko takih, ki vedo veliko manj od mene. Svoje trdim le, če sem za neko stvar 100 % prepričan. Če je vsaj malo dvoma, si ne upam vsiljevati svojega razmišljanja in pogleda na določeno zadevo. V takem primeru po navadi le poslušam, kaj imajo drugi povedati o tem. O stvareh, o katerih nimam pojma, ne pametujem in ne blefiram. Jasno, da takoj, ko je prilika, se grem o tej stvari podučit, jo raziskati. :)

6. Igra pretvarjanja 

Ko vodnarji niso razpoloženi za druženje in pogovore, bodo to prikrili z zadržanostjo in distanco. Naj vas to ne zmoti. Asocialnost jih bo minila. Potrebujejo le malo prostora.

Kaj nismo vsi takšni? Vsak ima trenutke, ko mu najbolj odgovarja, da se malo umakne.

7. Živi in se uči 

Čeprav znajo biti maščevalni, kadar so zapostavljeni ali izdani, vodnarji hitro pozabijo na spore in negativne občutke. Zamera ni njihov način kratkočasenja.

To sem napisal že prej. Ne kuham zamer. To pa zato, ker s tem škodiš le sebi. Samo sebe obremenjuješ s temi negativnimi občutki. Najbolje je, da pozabiš in greš naprej. Kar je bilo, je bilo. Preteklosti se ne da spreminjati.

8. Pogojna zvestoba

Vodnarji so zvesti in imajo močan čut za empatijo. Se pa hitro naveličajo monotonosti. Če boste vodnarju vseskozi razlagali o vedno istih težavah, se bo najverjetneje umaknil, saj ne vidi druge rešitve. 

Zelo rad pomagam ljudem. Rad se pogovarjam, dajem nasvete in tolažbo. Z lahkoto se postavim v kožo drugega, da stvari lažje razumem. To počnem že od malih nog. Res pa je, da če mi nekdo tarna o neki stvari ter mu svoje mnenje in predloge podam neštetokrat in tega ne upošteva, se pa umaknem. Nočem več razglabljati o tej temi. Poslušam že, a odzivam se ne. Pač ne vidim več smisla.

9. Popoln par

Vodnarji, tehtnica in dvojčki imajo najboljše ravnovesje, če so v zvezi. Vodnarji se najbolje ujamejo s tehtnicami in dvojčki. Prijateljsko ali romantično.

To je brezvezna trditev. Meni je vseeno, kaj je kdo po horoskopu. Niti ne bi mogel trditi, da se z nekaterimi dobro razumem ravno zaradi tega. Ne. Če mi je osebnost človeka všeč, se bom trudil vzpostaviti in ohranjati stik, če ne pač ne.

10. Izražanje ljubezni

Vodnarji so ljubeči in sanjavi. Ne vedo pa kako bi te svoje občutke izrazili z besedami. Vedo, kaj čutijo, zato ljubljena oseba ne sme biti razočarana, če ji tega ne zna povedati.

Zame ne drži, da ne bi znal verbalno izraziti svojih občutkov. Sem pa včasih malo preveč sanjav. :)

11. Oster jezik

Ko se vodnarji počutijo globoko užaljeni, pretreseni izdani ali zapostavljeni, ne varčujejo s težkimi besedami.

Zadeva je taka, da me lahko zelo užali le oseba, ki mi je blizu in ki mi nekaj pomeni. Če me poskuša užaliti 'tujec' oziroma oseba, ki mi ne pomeni kaj dosti, si tega sploh ne ženem k srcu. Res ne. Kadar se počutim užaljenega, se umaknem. In potem spet analiziram. Zakaj je ta oseba to rekla? Kaj lahko storim, da umirim situacijo? In podobno. Sem človek, ki ima rad takoj razčiščene stvari. Seveda, se je treba najprej ohladiti, umiriti. Ampak potem se je treba pogovoriti in iti naprej. Ne vsakič znova pogrevati starih stvari. Sam se trudim po svojih najboljših močeh, da ne pogrevam stvari, ki so passé, ko pride do kakšnega konflikta. Da to storim, moram biti ekstremno sprovociran.

12. Igrivost

Vodnarji so dovolj prijazni, da pustijo drugemu, da jih premaga v igri. Ampak, če začutijo, da jih nekdo s tem izkorišča, se hitro pokaže njihova maščevalna stran in bodo po tem dogodku vedno nepopustljivi.

Običajno sem precej tekmovalen. Tako, da tole zame ne bi držalo. :)


Zaključek

Predvidevam, da se bo vsak izmed vas našel v kakšni od teh trditev, četudi po horoskopu niste vodnar. Odvisno od dane situacije. Če verjamete v horoskop, je to vaša pravica, ki vam je ne sme nihče vzeti. Prav tako kot je moja pravica, da v to ne verjamem.

Sam se poskušam ravnati načela: "Živi in pusti živeti!" oziroma "Ne delaj drugemu tega, česar ne želiš, da bi drugi delali tebi."

Ni ga človeka, ki bi bil samo dober ali samo slab. Vsi imamo dobro in slabo stran. V neki situaciji bo nekdo dober in prijazen, v drugi pa bo morda ta isti človek nesramen, pokvarjen. Treba je stremeti k temu, da vedno prevladajo naše pozitivne lastnosti. Smo pa vsi krvavi pod kožo in jasno je, da imamo kdaj slab dan. Teh pa naj bo čim manj.